ANVÄNDARNAMN:   LÖSENORD:  
 GLÖMT LÖSENORDET? | BLI MEDLEM GRATIS!

HEM
FORUM
TOPPLISTOR

Golfresa Aroeira

Forum / Golfresor & Golfpaket

1 Dan säger:

Ska ner till Aroeira nästa vecka. Nån som har något att säga om anläggningen och banorna?
Skapad av Dan F 2010-07-12 00:11:00

2 Thomas säger:

Helt ok banor, inte dom bästa men absolut inte dom sämsta banor jag spelat. Lite beige servering dock. (inget klubbhus) Bra ranch. Vackra villor runt  banan. Trevlig resa.
Skapad av Thomas Lindgren 2010-07-12 01:16:00

3 Kenneth säger:

Tillbringade en vecka där förr året. Klubbhus fanns vid en av banorna och där fanns en buffé varje dag. Banorna var hel OK och jag tror oxo att det spelats någon ET- eller challengetourtävling där. Precis som Thomas skriver så fanns det många fina kåkar runt banan. Vi åkte taxi från hotellet till banorna varje dag. De flesta är inte precis kunniga i engelska, men det gick bra ändå. Turistade en dag i Lissabon, som är en fin stad. Vi tog en rundtur med en öppen dubbeldäckare och fick se de flesta sevärdheter. Kan vara värt att göra om man haft en 22-poängsrunda dagen innan, för att samla kraft. Hotellet var väl OK, men för egen del blir det nog Scotland igen nästa gång. Ha det så kul!

Redigerad av Kenneth Nilsson den 2010-07-30 12:49:18
Skapad av Kenneth Nilsson 2010-07-13 18:40:00

4 Dan säger:

Ja, det var väl inte de bästa banorna man har spelat direkt. Aroeira 2 var en roligare bana än Aroeira 1. Dock var konditionen på Aroeira 2 katastrofdåligt(pga hålluftning och vertikalskurna greener). Men det hade inte vår resebyrå upplyst oss om innan vi åkte. Jäkla tomtar!!

Vi bodde i lägenhet på området och körde hyrbil till banorna varje dag. Lite dåligt utrustade lägenheter rent generellt tycker jag. Ingen korkskruv, inga vettiga knivar mm.

Skulle förmodligen inte åka hit igen.

Skapad av Dan F 2010-07-27 20:39:00

5 Incan säger:

Jag var nere i våras och bodde i lägenhet som låg vid aroerira 2, lägenheterna var justa men varierade lite beroende på vem som ägde dom. Banorna var väl helt okej. rangen och övningsområdena var inte i så hög klass. restaurangen vid aroeira 1 var inte så bra. däremot var det en restaurang i området som var helt okej, låg bredvid en affär. Ha det så bra. kanske hittar du min boll som jag slog upp i en av tallarna....
Skapad av Incan Amrén 2010-07-28 15:17:00

6 Dan säger:

Vi hittade några bollar där(kanske var det nån av dina bollar)...många tallar runt banorna fanns det. Det blev en hel del tallträffar under veckan kan jag meddela.
Skapad av Dan F 2010-07-30 02:34:00